• Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"

     

    Paraugs11 Lietvedība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 1.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 2.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 3.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 4.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 5.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 6.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 7.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 8.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 9.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 10.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 11.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 12.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 13.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 14.
  • Paraugs 'Kvalitātes audits kursa darbam "Reklāma un tās palīglīdzekļi"', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Auditējamā organizācija: Reklāma un tās palīglīdzekļi Audita Nr. 008
Struktūrvienība: Temata iztirzājums Datums: 12.10.2008
Vadošais auditors: _____________
Audita veids: Produkta audits
Kvalitātes sistēmas elements: Produkts
Organizācijas pārstāvis:
Slēdziens:
Temata aktualitātes pamatojums nav balstīts uz ekonomiskās zinātnes teorijas atzinumiem. Detalizēts izklāsts par reklāmas veidiem, mērķiem un uzdevumiem. Reklāmas izplatīšanas līdzekļu tabula sastādīta pamatoti. Definēti un aprakstīti reklāmas palīglīdzekļi. Plašs apraksts par zīmoliem un preču zīmēm ar piemēriem un pamatojumiem.
Apraksts par reklāmas psiholoģiskajiem pamatiem vispārīgs. Atsauce uz Reklāmas likumu. Daļējs ieskats Latvijas reklāmas tirgū, pieprasītākajiem zīmoliem un reklamētākajām kompānijām. Reklāmas tirgus dinamikas diagramma ir izstrādāta nepilnīgi.


Paraksts.............................. Paraksts..............................
Auditors Organizācijas pārstāvis

Nepieciešamie uzlabojumi:
Ekonomiski zinātniski pamatotu informācijas avotu izmantošana iztirzājuma veidošanā. Nepieciešama dziļāka tirgus izpēte un analīze. Piemēru izvēle atbilstoši kursa darba izvirzītajiem mērķiem.

Īstenošanas termiņš: 2 nedēļas

Datums/ paraksts
Piezīmes par īstenošanu:





Autora komentārsAtvērt
Atlants