Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 6.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 7.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 8.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība dabaszinībās pirmsskolā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

LEKCIJA DABĀ
Sagaidījām pasniedzēju un visas kopā devāmies uz Bauskas pilskalnu, izvēlējāmie pļaviņu aiz pilskalna estrādes, iekārtojām vietu. Pasniedzēja vēlreiz nodemonstrēja, kam ir jābūt Mežamulles mugursomā, dodoties garākā pārgājienā. Arī mūsu Inga bija sakārtojusi savu mugursomu tā, lai būtu viss nepieciešamais līdzi un varētu bez raizēm doties pārgājienā.
Mēs iejutāmies bērnu lomās, pasniedzēja – skolotājas lomā. Katram bērnam iečukstēja ausī kas ir jāatnes no dabas materiāliem, un jānoliek uz izklātās baltās drēbītes, bet pirms noliek ir jānosauc ko ir atnesis. Ar šiem atnestajiem dabas materiāliem spēlējām spēli Burr! Manuprāt ļoti interesanta un aizraujoša spēle, kuru arī es izmantošu pedagoģiskajā procesā.
Nākamā nodarbība bija par zariņu atnešanu, jāatnes tāda garuma zariņš kādu skolotāja parāda. Bērni atnes zariņus, saliek uz baltās drēbītes, izkārto, skolotāja pasauc vienu bērnu, viņš apskatās zariņus, tad aizgriežās un skolotāja viņam iedod aptaustīt vienu zariņu, tad noliek to atpakaļ, bērnam jāpasaka pēc taustes, kurš zariņš tas bija. Bērni zariņus var sarindot pēc garuma, kurš ir ar ķērpjiem utt. No zariņiem var veidot dažādus pasaku tēlus, piramīdas, vigvamus. Beidzot nodarbību skolotāja vienmēr uzaicina bērnus aiznest sanestos zariņus uz kādu atkritumu kaudzi vai arī tur kur paņēma.
Nākamā nodarbība “Atmini koku?’’. Sadalās pāros, izvēlas koku, un ar kustībām to atdarina. Pārējiem jāuzmin, kuru koku mēģina atdarināt.
Spēle ‘’Džamping pamping’’. Skolotāja sadala bērnus komandās - ķirsīts, ābolīts. Bērni veido aplīšus, rokas uz ceļiem, vēro kas ir zemē, un skaļi sauc ko redz. Bērni stāv aplīšos, aiztaisa acis, galva noliekta uz leju, sauc Džamping pamping paceļ galvu un mēģina ar kādu saskatīties, ja saskatās, tad iet uz otru grupiņu, un spēli atkārto.
Bija pienācis pusdienu laiks, visi bērni ieturēja maltīti ar līdzpaņemtajām pusdienām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants