Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 1.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 2.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 3.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 4.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 5.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 6.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 7.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 8.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 9.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 10.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 11.
  • Referāts 'Sociālā un pedagoģiskā psiholoģija', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Rīgas Lastādijas internātvidusskola. 7. klase    3
2.  Klasē mācās vienpadsmit skolēni, vecumposms no 14 līdz 16 gadiem    3
3.  Klasē mācās četras meitenes, un astoņi zēni    3
4.  Veselības problēmas    3
5.  Klases struktūra    3
5.1.  Mikrogrupas    4
5.2.  Grupu savstarpējas attiecības    8
5.3.  Autoritatīvākais grupas raksturīgas vērtības uzvedības normas    8
6.  Klases tradīcijas    9
7.  Darbības veids, kuram klase dot priekšrocības    9
8.  Klases vieta skolā    9
9.  Deviantā uzvedība    9
10.  Sadarbība    10
11.  Iespējama prognoze    11
12.  Iespējama prognoze    11
  Pielikums    12
  Tests    12
Darba fragmentsAizvērt

5. Klases struktūra
Korekcijas klases veidotas lai veicinātu šo skolēnu motivāciju mācīties. Ar papildus stundu palīdzību tiek dota iespēja «izlīdzināties» ar pārējiem. Visiem korekcijas audzēkņiem obligāti jāapmeklē pagarinātās dienas grupa, kur klase pilda uz nākamo dienu uzdotos mājas darbus. «Tas arī ir pluss — viņi pēc stundām uzreiz apsēžas un uzdoto darbu izpilda. Ja ir kādas neskaidrības, ir iespējams uzreiz skolotājam pajautāt, jo bieži ir tā, ka, aizejot mājās, bērns mājas darbu nav izpildījis — kaut ko nav sapratis un vecāki arī nav varējuši vai gribējuši viņam palīdzēt.

Klases audzinātāja saskaras ar daudzām problēmām: korekcijas klasēs kavējumu skaits ir krietni lielāks nekā parastajās, bērniem nav motivācijas mācīties un ir grūti pierast pie noteikta režīma un garīgā darba.

5.1. Mikrogrupas
Klasē ir izveidojušās trīs mikrogrupas; pirmā grupa sastāv no trim zēniem, otrā grupa sastāv no četrām meitenēm, trešā grupa sastāv no četriem zēniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants