Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība runas attīstībā un tēlotājdarbībā', 1.
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība runas attīstībā un tēlotājdarbībā', 2.
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība runas attīstībā un tēlotājdarbībā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

„Re, cik daudz medus mums bitīte sanesa.” Parāda bērniem medus podiņu, iedod bērniem pasmaržot un pagaršot medu. Lācītis ieliek podiņu atpakaļ ratiņos un atvadās no bērniem.
Audzin.: „Kas vēl mums sēž ratiņos?” No ratiņiem ātri izlec zaķītis. Lēkājot: „Ai, ātri, ātri man jāatrod, man jāatrod! Kur ir tie gudrie bērni, kas visu prot?! Kur viņi ir?! (Bērni sauc – Mēs, mēs!) Beidzot, atradu! Lūdzu, palīdziet! Man beigušies visi ziemas krājumi! Nav ne kāpostiņa, ne burkāniņa. Lūdzu, palīdziet atrast!” Audzin.: „Neuztraucies, zaķīt, mēs tev palīdzēsim! Visi bērni tūlīt ies pie galdiem un sataisīs tev daudz, daudz burkāniņu un kāpostiņu!”
Seko darbs apakšgrupās. Krāsojam zaķītim kāpostus un burkānus. Darbiņus noliek blakus zaķītim. Zaķītis saka paldies un atvadās no bērniem. Bērni sakārto savas darba vietas un taisās uz pastaigu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants