Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Branding', 1.
  • Referāts 'Branding', 2.
  • Referāts 'Branding', 3.
  • Referāts 'Branding', 4.
  • Referāts 'Branding', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Branding means – developing a brand. Brand has at least five different meanings.

1.The word brand is used to designate a trademark
2.The word brand is used to designate products of a certain make.
3.The word brand is used to designate various product lines in a company
4.The word brand is used to designate the sum of tangible and intangible assets connected with a specific product or a company
5.The word brand is used to designate anything famous (David Bechem is a brand)

Short history of a brand

Two hundred years ago - the brand was a mark of ownership

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Branding”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/567609

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.