Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 1.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 2.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 3.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 4.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 5.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 6.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 7.
  • Konspekts 'Izglītības ekonomikas apskats Latvijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Priora definīcijas, ekonomisko sistēmu nav iespējams pilnībā definēt. Ekonomiskā sistēma pilnībā aptver ekonomikas dzīves visas puses noteiktā ģeogrāfiskā vidē. Viss ietekmē (tieši un netieši) ekonomikas subjektu rīcību ražošanā, ienākumu gūšanā un patēriņā.
1999.gada 24.-26. jūnijā Budapeštā notika Eiropas savienības valstu un PHARE programmas aptverto valstu izglītības ministru konference. Šīs konferences tēma bija: “EIROPAS IZGLĪTĪBAS BŪVE. Izglītība un ekonomika – jaunas partnerattiecības”.
Galvenais dialogs bija veidots ap vairākām jautājumu grupām;
kāda izglītības stratēģija atvieglotu jauno cilvēku pāreju uz darbu;
kā stimulēt individuālu iniciatīvu un iesaistīšanos uzņēmējdarbībā;
kā organizēt dialogu starp valdību, izglītību un ekonomiku;
kā iespējams nodarbinātajiem un bezdarbniekiem piedāvāt ar darbu saistītu apmācību;
kas kopīgi jāveic izglītības sistēmai un darba devējiem, lai pavērtu nodarbinātības iespējas arī tiem jaunajiem cilvēkiem, kuriem ir mācīšanās grūtības un tiem pieaugušajiem, kuru prasmes ir novecojušas;
kādu jaunu prasmju apguve jānodrošina izglītībai sakarā ar reāla Eiropas mēroga darba tirgus veidošanos;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants