Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 1.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 2.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 3.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 4.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 5.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 6.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 7.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 8.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 9.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 10.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 11.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 12.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 13.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 14.
  • Prezentācija 'Zinātniskā darba struktūras un satura analīze', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Territorial Marketing: A Useful Tool for Competitiveness of Rural and Peripheral Areas
Teritoriālais mārketings: noderīgs instruments lauku un perifēro teritoriju konkurētspējas uzlabošanā

Zinātniskā raksta īss apskats
Mūsdienās attīstītās teritorijas piesaista arvien vairāk cilvēkus un dažādas ekonomiskās norises, kamēr lauku teritorijas bieži vien tiek pakļautas pilnīgai iznīcībai.
Raksta mērķis ir parādīt, kā ar mārketinga instrumentu palīdzību var mainīt esošo situāciju vai vismaz palēnināt notiekošos teritoriju degradācijas procesus.
Raksts attiecināms uz Portugāli, bet, pateicoties plašajam teorijas apskatam un situāciju izklāstam, var būt pielāgojams arī citām teritorijām.
Atslēgas vārdi: lauku un perifērās teritorijas, mārketings, konkurētspēja

Autora komentārsAtvērt
Atlants