Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 1.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 2.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 3.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 4.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 5.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 6.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 7.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 8.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 9.
  • Referāts 'Saskarsme ar klientiem', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Veikals ”Saulīte”    4
  Frizētava Dāmu un Kungu    5
  Veikals ”Saulīte” (tabula)    6
  Frizētava Dāmu un Kungu(tabula)    7
Darba fragmentsAizvērt

Liela ēka, virs kuras uzraksts “Cukuriņš”. Veikalam iz lieli logi, uz kuriem uzlīmētas dažādas akcijas. Durvis atveras automātiski. Blakus durvīm stāv velosipēdi. Veikals apvienots vienā ēkā ar mēbeļu salonu. Interjers ir plašs. Viss ir sakārtots, bet ne ērti, lai iepirktos. Apgaismojums ir pietiekams. Viss labi saskatāms dienas tumšajā laikā. Personālu varēja atšķirt no klientiem. Pārdevējai brūni mati, ausīs mazi auskariņi, pirkstā- gredzens un ap kaklu maza ķēdīte. Uz lūpām rozā lūpu krāsa. Pievērsa uzmanību uzreiz kad piegāju pie kases. Sejas izteiksme bija nogurusi, dusmīga. Žesti bija vidēji ātri. Gaita nav zināma, jo pārdevēja sēdēja. Skaļums bija kluss, runa bija nesaprotama. Runāja bez izteiksmīguma, kā arī bez žargonismiem. Pārdevēja bija informēta par precēm. Pārdevēja klausījās, kad es runāju. Kritiku pārdevēja uztvēra ar agresiju. Viņa sāka pacelt balsi.
Pati ēka ir veca, starp citām ēkām neizceļas, vienīgi ir plastmasas logi. Celiņš pie ēkas nelīdzens un bedrains. Interjers ir ļoti mājīgs. Telpā maz mēbeļu, tāpēc ir daudz brīvas vietas. Pie sienas vairāki spoguļi. Atmosfēra ļoti patīkama, bet nemontēs būtu vēlams. Apgaismojums vidējs. Ārējais izskats labs. Var redzēt, ka sevi kopj. Frizierei blondi mati, ausīs mazi auskariņi, pirkstā gredzens, ap kaklu maza ķēdīte un uz rokas pulkstenis. Frizieri nevar atšķirt no klientiem. Kosmētika bija maz. Uz lūpām maigi gaiša lūp krāsa, uz nagiem rozā nagu laka. Ieejot telpā, friziere uzreiz pievērsa uzmanību. Mīmika bija nopietna un sagurusi. Žesti bija atbilstoši. Gaita bija normāla. Balss tembrs bija normāls, runa bija saprotama. Runa bija saprotama. Runā izmantoja vienu žargonu- “karoče”. Informētība par pienākumiem laba, jo zināja kā mati jāapgriež. Informētība par precēm nav zināma, jo uz manu uzdoto jautājumu neatbildēja. Mani uzklausīja labi tad, kad runāju. Izsakot kritiku friziere tikai pasmējās un pateica, ka nākošreiz to ievērošot.…

Atlants