Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 1.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 2.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 3.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 4.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 5.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 6.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 7.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 8.
  • Referāts 'McDonald's reklāmas darbības analīze', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāma un SA    4
  Reklāmas darbības analīze    5
  Secinājumi    9
Darba fragmentsAizvērt

SIA McDonald’s ir starptautiska kompānija, kuras 30 000 ātrās apkalpošanas restorāni ir atvērti 119 pasaules valstīs. McDonald’s ir līderis šajā jomā, kurš veiksmīgi darbojas Latvijā kopš 1994. gada. Šobrīd trijās Baltijas valstīs darbojas 19 McDonald’s restorāni – 6 Latvijā, 6 Lietuvā un 7 Igaunijā. McDonald’s visā pasaulē ir pazīstams ar saviem standartiem: kvalitāte, serviss un tīrība.
Attīstoties tirgus attiecībām, augsta konkurence ļoti apgrūtina zīmola menedžera darbu. Lai milzīgajā un intensīvajā informācijas plūsmā zīmola balss tiktu sadzirdēta un tā idejas saprastas, ar tiešo reklāmu vien ir nepietiekami.
Tas ir ļoti raksturīgi Krievijai, Ukrainai un Baltkrievijai, kur attieksme pret reklāmu ir diezgan negatīva. Daļēji tas notiek tāpēc, ka zīmoli cenšas sevi uzspiest cilvēkiem, nevis veidot ar viņiem vienlīdzīgu dialogu. Nez kāpēc plaši izplatīts ir viedoklis: ja patērētājs noskatās kādu reklāmas rullīti vairāk nekā septiņas reizes, viņam izstrādājās nosacīts reflekss, un, kad reklamēto produktu patērētājs ieraudzīs veikalā, viņš nekavējoties to iegādāsies. Taču cilvēki, par laimi, ir daudz sarežģītākas būtnes, nekā domā reklāmu veidotāji un reklāmu devēji. Kā rāda bagātā un ilgā Rietumu valstu pieredze, cilvēki izvēlas nevis visbiežāk pa televizoru reklamētās preces, bet gan tās, kas viņiem ir dvēseliski tuvākas.
Attiecības ir komerciālo panākumu atslēga. Patlaban zīmoli tiek veidoti ap attiecībām, nevis ap priekšmetiem. McDonald’s uzskata, ka nav iespējams izveidot un uzturēt attiecības, izmantojot tikai tiešās reklāmas līdzekļus, neizmantojot PR. Tāpēc izveidoja Ronalda Makdonalda bērnu palīdzības fondu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants