Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 3.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 4.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 5.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 6.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 7.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 8.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 9.
  • Konspekts 'Smadzeņu rakstura pētījumi', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Atcerieties - mācīšanās ir daudz efektīvāka, kad tā sagādā prieku
Pīters Klains
Nav viegli piespiest sistēmu darboties pretdabiski. Ūdens no kalna lejup tecēs viegli, bet augšup kalnā - tikai ar lielām pūlēm. Līdzīgi tas ir ar smadzenēm un mācīšanos: mācību procesam jābūt tādam, lai tiktu maksimāli izmantotas smadzeņu stiprās puses un iespējas, necenšoties uzspiest to, kas ir pretrunā ar dabas likumiem.

Smadzeņu darbības pētījumi – viena no ASV prioritātēm
Zinātne par smadzenēm ir jauna, plaukstoša nozare. 1989. gadā ASV, pēc kongresa rezolūcijas pieņemšanas, toreizējais prezidents Džordžs Bušs oficiāli pasludināja deviņdesmitos gadus par “Smadzeņu desmitgadi”. Pēdējo piecu gadu laikā pasaule ir uzzinājusi par smadzeņu darbību vairāk nekā iepriekšējo simts gadu laikā. Daudzi no jaunatklājumiem tiek veiksmīgi izmantoti medicīnā

Kā jaunās zināšanas varētu izmantot izglītības jomā? Vai mūsu zināšanas ir pietiekami pamatīgas, lai varētu ieviest neirozinātnes jaunākos pētījumus skolās?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants