Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 1.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 2.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 3.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 4.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 5.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 6.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 7.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 8.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 9.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 10.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 11.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 12.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 13.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 14.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 15.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras darbība, vakance, štatu saraksts', 16.
Darba fragmentsAizvērt

„Re!-Re!” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura nodarbojas ar tūrisma pakalpojumiem, galvenokārt piedāvājot ceļojumus pa Latviju.
Uzņēmuma misija ir izveidot konkurētspējīgu, stabilu tūrisma aģentūru, kas īstenos jūsu un jūsu ģimenes vēlmes, piedāvājot interesantas ceļojuma iespējas, atbilstoši katra prasībām un iespējām.

Vīzija SIA „Re!-Re!” ir būt uzticamam, ar labām apkalpošanas, profesionalitātes spējām, etalons klientiem un sadarbības partneriem, kā arī atbildīgam un drošam darba devējam.

Galvenais tūrisma aģentūras mērķis ir noteikt stratēģiskos virzienus tūrisma nozares ilgtspējīgai un konkurētspējīgai attīstībai, tādejādi palielinot klientu plūsmu un ienākumus no tūrisma un kopumā veicinot firmas attīstību.
Stratēģiskie mērķi:
• 5 gadu laikā izveidot 3 filiāles
• Kļūt par atpazīstamu tūrisma aģentūru, kas nodarbojas profesionāli gan ar ienākošo, gan ar izejošo tūrismu
• Ievērojami paplašināt uzņēmuma mērķtirgu
Taktiskie mērķi:
• Savu darbību vērst arī uz izejošo tūrismu
• Pilnveidot jauno tehnoloģiju izmantošanu savā darbībā
• Palielināt savu klientu skaitu
Operatīvie mērķi:
• Pilnveidot informāciju mājas lapā
• Reklamēt savu uzņēmumu internetā, žurnālos un ar tūrismu saistītās jomās

Personāla politika

Domājot par uzņēmuma darbinieku apmierinātību SIA „Re!-Re!” realizē tādu personāla politiku, kas ietver progresīvus personāla motivēšanas veidus.

Darba samaksas politika. Katrs darbinieks saņems tādu darba samaksu, kas atbildīs viņa ieguldījumam tūrisma aģentūras attīstībā un darbībā. Labākajiem darbiniekiem tiks piešķirtas prēmijas.
Sociālā politika. Tūrisma aģentūra nodrošinās katram darbiniekam sociālās garantijas. Tiks piešķirti pabalsti un prēmijas labākajiem darbiniekiem, kā arī visiem darbiniekiem uz svētkiem. Tā kā dažiem darbiniekiem nākas pašiem ceļot, piemēram, gidiem, viņiem tiek veikta veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants