Vērtējums:
Publicēts: 12.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 1.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 2.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 3.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 4.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 5.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 6.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 7.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 8.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 9.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 10.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 11.
  • Referāts 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pārmaiņu vadīšanas procesu analīze uzņēmumā BRIOX    4
  Krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā BRIOX    8
  Secinājumi un priekšlikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus - secinājumus:
1. Pārmaiņu ieviešanas laiks ir veids kā organizācijas un cilvēki nepārtraukti mācās – apgūst jaunas iemaņas, uzzin jaunu informāciju, aizmirst nederīgas zināšanas, izmantojot dažādas metodes uzlabo pārmaiņu ieviešanas veidus. Pārmaiņu ieviešanas laiks norāda, ka tās ir arī jāvada ne tikai jāievieš, visu laiku jāmācās un jānodrošina ieviesto procesu turpināšanu.
2. Uzņēmumā nav ieviesta darbinieku novērtēšanas un motivācijas sistēma, kas, iespējams, radījusi darbinieku rotāciju pēdējā pusgada laikā.
3. Noteikti vajadzētu veicināt jaunās vīzijas, misijas un mērķa popularitāti un izpratni, ne tikai no darbinieku puses, bet, lai to izprastu un zinātu arī klienti, akcionāri un sadarbības partneri.
Balstoties uz secinājumiem, darba autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Izmantojot literatūras analīzē veiktos pētījumus par pārmaiņu ieviešanas metodēm, gan darbinieku pretestības izmaiņām, gan veidus kā šīs pārmaiņas vadīt, tās izmantojot var veicināt, uzlabot un pilnveidot darbinieku un organizācijas attīstību un izaugsmi.
2. Vadībai būtu jāizvērtē kādas jaunas motivēšanas metodes izvēlēties, lai spētu darbiniekus labvēlīgi motivēt, pārrunājot mērķus un noskaidrot viņu izpratni un nepieciešamību pilnveidot motivēšanas metodes vai pat mainīt, kas pozitīvi varētu atsaukties attiecībā pret veicamo darbu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants