Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 1.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 2.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 3.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 4.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 5.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 6.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 7.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 8.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 9.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 10.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 11.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 12.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 13.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 14.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 15.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 16.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 17.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 18.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 19.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 20.
  • Prakses atskaite 'Tūrisma ziņu portāls "Baltictravelnews"', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS   
2.  EIROPAS REĢIONĀLĀ TŪRISMA INSTITŪTS   
3.  SIA „E.R.T.I” DARBĪBA   
3.1.  VĒSTURE UN DARBĪBA   
3.2.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA   
3.3.  FINANŠU ANALĪZE   
4.  SIA „E.R.T.I” PAKALPOJUMI   
1.  PAKALPOJUMU KVALITĀTES NOVĒRTĒJUMS   
5.  SIA „E.R.T.I” VADĪBA   
5.1.  VADĪŠANAS PRINCIPI UN METODES   
5.2.  VADĪBAS STRUKTŪRA UN STILS   
5.3.  PERSONĀLA ATLASE   
5.4.  PERSONĀLA PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA   
6.  SIA „E.R.T.I” MARKETINGS   
6.1.  MĒRĶAUDITORIJA   
6.2.  SADARBĪBAS PARTNERI   
6.3.  PAKALPOJUMU CENAS UN AKCIJAS   
7.  PRAKSE   
8.  SECINĀJUMI   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Draudzīgs kolektīvs un patīkam darba vides klimats
Tiek veikta apmācība pirms darba uzsākšanas
Novecojusi datori
Trūkst darbinieku
Šobrīd nav konkurentu
Sadarbība ar daudziem zināmiem uzņēmumiem tūrisma sfērā
Demokrātiskais vadību stils
Sniedz kvalitatīvu informāciju par tūrisma notikumiem Latvija un ārzemēs
Tiek taupīta nauda uz darbiniekiem, izvēlās praktikantus kā darbaspēku
Neapdomāta reklāmas struktūra BalticTravelnews.com portālā
Augstas cenas pakalpojumiem
Uzņēmums darbojas ar zaudējumiem
Pakāpeniski pieaug sadarbības partneru skaits
Katru mēnesi palielinās portāla apmeklējuma skaits

Priekšlikumi
Nolīgt darbiniekus, kas pilda darbus atbilstoši savai profesijai, piemēram, fotogrāfu.
Iegādāties jaunu tehniku – datori
Iegādāties jaunas specializētas programmas fotogaleriju retušēšanai
Uzlabot vizuālo noformējumu BalticTravelnews.com mājaslapai
Uzlabot reklāmas izkārtojumu BalticTravelnews.com mājaslapai
Paplašināt biroja telpas
Nesolīt pārrunu laikā iespēju strādāt mājās, ja reālā darba laikā šī iespēja netiek dota
Uzlabot darbinieku motivēšanas metodi
Uzlabot darba organizētību

Autora komentārsAtvērt
Atlants