Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

 Reklāmas definīcija. Mana reklāmas definīcijas versija.
Reklāma mūsdienās spēlē lielu lomu gan uzņēmuma attīstībā un tā produktu vai pakalpojumu popularizēšanā, bet arī katra cilvēka dzīvē. Jo, lai arī cik reklāmas var šķist tracinošas vai pilnībā nevajadzīgas, tās tomēr ir lielisks veids, kā ikviens no mums var uzzināt, kas jauns tirgū ir parādījies.
Pastāv daudz un dažādas reklāmas definīcijas un skaidrojumi. Cik plašs ir reklāmas pielietojums, tik plašs ir arī tās būtības interpretējums. Darba autore piedāvā aplūkot, kā dažādi autori skaidro reklāmas būtību.
Kā piemēram, autors Praude ar reklāmu saprot apmaksātu un nepersonalizētu mārketinga komunikāciju veidu, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi.1
Autors Bolē piedāvā sekojošu reklāmas definīciju – Reklāma tā ir nepersonalizēta informācijas padeve, kurai bieži vien piemīt pārliecināšanas raksturs par produkciju, pakalpojumiem vai idejām, kas tiek izplatītas caur pazīstamiem reklāmdevējiem ar dažādu informācijas nesēju palīdzību.2

Atlants