Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 29.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Vispusīga informācija par sociālo gadījumu    4
2.1.  Ģimenes stāvoklis    4
2.2.  Attiecības ar līdzcilvēkiem    4
2.3.  Izglītība    4
2.4.  Raksturojums    4
3.  Ģimenes genogrammā    6
4.  Ekokarte uzsākot darbu    7
5.  Ģimenes sociālie faktori    8
6.  Ģimenes sociālo vajadzību kritēriji    8
7.  Vides un personas resursu skala    9
8.  Sociālā gadījuma problēmas definējums    10
9.  Intervences mērķis    11
10.  Intervences soļi    11
10.1.  Problēmas identificēšana, pētīšana un definēšanas fāze    11
10.2.  Alternatīvu piedāvāšana un analizēšanas fāze    11
10.3.  Intervences veikšanas fāze    11
11.  Klienta noteikšana    12
12.  Intervences atspoguļojums    13
13.  Intervences novērtējums    16
14.  Ģimenes sociālās situācijas kritēriju novērtēšana pēc intervences    17
15.  Ekokarte beidzot darbu    18
16.  Izmantotās teorijas un metodes    19
17.  Izmantotās sociālā darba lomas    19
18.  Izmantotās sociālā darba metodes    20
19.  Secinājumi    21
20.  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI.
Prakses laikā varēju izmantot studiju procesā iegūtās zināšanas, lai vadītu sociālo gadījumu. Secināju, ka lai veiksmīgi risinātu klienta problēmas ir jāizmanto dažādas teorijas, nevis koncentrēties tikai uz vienu no tām un šaurā rāmi strādāt.
Esmu gandarīta, ka bija iespēja uzņemties iniciatīvu, jo neviens no ģimenes locekļiem īsti nebija gatavs risināt problēmas skolā, kas Laurai bija gadiem veidojušās. Sākotnēji mērķtiecīgi strādājām, lai Laura sekmīgi pabeigtu otro semestri, bet tas izrādījās nesekmīgi. Tāpēc piedāvāju variantu, ka varētu meitenei dot otru iespēju radikāli mainot visu – skolu un dzīves vietu. Uzskatu, ka tas bija veiksmīgs risinājums, kā arī pabalstu piešķiršana vecmāmiņai ir labs atbalsts ģimenei. Lielu gandarījumu man sagādāja Zanes aktīva iesaistīšanās Lauras dzīvē.
Izaicinājums man bija strādāt komandā un varu teikt, ka tas sanāca labi, lai gan tas ir jautājums, kam turpmāk arī jāpievērš uzmanība un jāturpina strādāt ar sevi.
Personiskajā izaugsmē jāatzīmē, ka ir teorija, ir prakse, bet ir reizes, kad jāieklausās intuīcijā.
Domāju, ka prakse bija labs veids kā iepazīties ar sociālā darbinieka lomu Dienas centrā un darba specifiku strādājot ar bērniem un jauniešiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants