Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 1.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 2.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 3.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 4.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 5.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 6.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 7.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 8.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 9.
  • Konspekts 'Noderīgas lietas pārdevēja saskarsmē ar klientu - pircēju', 10.
Darba fragmentsAizvērt

”Ja eksistē kaut vai viena nemainīga patiesība attiecībā uz klientiem, tad tā ir tāda, ka viņi noteikti mainīsies – viņu gaume, attieksme un prasības. Līdz ar to mēs turpināsim mācīties. Domājiet tāpat kā klienti un atrodiet jaunus veidus, kā sniegt viņiem vislabāko pieredzi...”

Čārlijs Bels (Charlie Bell)
Mc Donald’s izpilddirektors Austrālijā

♥ Saiešanās prasme. Labs pārdevējs ir patīkams saskarsmē, ir ar plašu redzesloku, labu humora sajūtu un pacietīgs klausītājs.
♥ Mūsos lielākoties jau ir pārdevēja iedīglis - tam tikai jādod iespēja uzplaukšanai. Ja dzimušam pārdevēja talantam tiek vēl no darba devēja puses dota iespēja sevis pilnveidošanai pārdošanas teorijā, rezultāts dos apmierinājumu un būs veiksmīgs. Arī darba devēji arvien vairāk atsakās no iepriekšējas pieredzes prasības pārdevēju kandidātiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants