Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 1.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 2.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 3.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 4.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 5.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 6.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 7.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 8.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 9.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 10.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 11.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 12.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 13.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 14.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 15.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 16.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 17.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 18.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 19.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 20.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 21.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 22.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 23.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 24.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 25.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 26.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 27.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 28.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 29.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 30.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 31.
  • Referāts 'Komunikatīvās problēmas skolēnu saziņā', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Saziņas jēdziens un tās pamatelementi    4
1.2.  Starppersonu komunikācijas definīcija un stili    6
2.  Komunikatīvās barjeras definīcija    8
2.1.  Komunikatīvo barjeru iedalījums    8
2.2.  Komunikācijas uzlabošana    11
2.2.1.  D. Karnegi noteikumi efektīvai saskarsmei    12
3.  Neverbālās komunikācijas līdzekļi    15
  Praktiskā daļa    17
4.  Starppersonu komunikatīvās problēmas Daugavpils Valsts ģimnāzijā    17
4.1.  Komunikatīvās problēmas skolēnu starpā    19
4.2.  Komunikatīvās problēmas starp skolēnu un skolotāju    21
4.3.  Komunikatīvās problēmas starp skolēnu un viņa vecākiem    23
5.  Visbiežāk sastopamās komunikatīvās barjeras Daugavpils Valsts ģimnāzijā un to novēršana    25
6.  Žestu valodas nozīme komunikācijas procesā    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
  Anotācija    31
  Annotation    32
Darba fragmentsAizvērt

Teorētiskā daļa

1.Saziņas jēdziens un tās pamatelementi

Vārdus „komunikācija” un „saziņa” katrs cilvēks uztver dažādi. Tas ir atkarīgs no cilvēka dzīves pieredzes, tātad arī vecuma, rakstura, zināšanām, profesijas un citiem būtiskiem apstākļiem. Pašsaprotami, ka katram cilvēkam komunikācija asociējas ar sarunu, valodu. Cilvēka valoda, vārdu krājums ir svarīgākie aspekti efektīvai komunikācijai cilvēku starpā.
Jēdzieni saziņa un komunikācija ir cieši saistīti savā starpā. Var teikt, ka tie ir sinonīmi, bet tos izskaidro dažādi.
Saziņa tiek definēta kā pastāvīga divpusēja informācijas apmaiņa starp lēmumu pieņēmējiem un plašu sabiedrību.[1, 65]
Saziņas svarīgākās funkcijas ir padarīt informāciju pieejamu plašai sabiedrībai, izvirzīt atsevišķas problēmas sabiedrības uzmanības centrā, padarot tās par politiskajām prioritātēm, iesaistīt sabiedrību atsevišķu problēmu apspriešanā un risināšanā, informēt par jaunumiem dažādās sfērās, veicināt domu un zināšanu apmaiņu, ietekmēt sabiedrības uzvedību un attieksmi.[4]
Saziņas uzdevums ir sniegt ticamu, saprotamu un svarīgu informāciju, kuru cilvēki varētu kritiski uztvert un vērtēt un kura kalpotu par pamatu tālāku saziņas procesu attīstībai sabiedrībā, kas savukārt palīdzētu tuvināt problēmu risinājumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants