Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 1.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 2.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 3.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 4.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 5.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 6.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 7.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 8.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 9.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 10.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 11.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 12.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 13.
  • Referāts 'Preču zīme - brends', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KAS IR BRENDS?    4
2.  BRENDINGS - SOLIS UZ PANĀKUMIEM    6
3.  PREČU ZĪMES-BRENDA ATTĪSTĪBAS POSMI    8
3.1.  1.POSMS - PREČU ZĪMES ATPAZĪSTAMĪBA    8
3.2.  2.POSMS - PREČU ZĪMES TĒLS    9
3.3.  3.POSMS – PREČU ZĪME - SIMBOLS    9
4.  PREČU ZĪMES BŪTĪBA    11
4.1.  DAŽREIZ PREČU ZĪMES BŪTĪBA SLĒPJAS PAŠĀ PRODUKTĀ    11
4.2.  CITĀM PREČU ZĪMĒM TO BŪTĪBA IR NEVIS PRODUKTĀ, BET TĀ FUNKCIJĀ    11
4.3.  DAĻA PREČU ZĪMES TIEK VEIDOTAS UN ATTĪSTĪTAS UZ PATIESĀM, STINGRĀM UN TRADICIONĀLĀM VĒRTĪBĀM    12
4.4.  DAŽREIZ PREČU ZĪMES BŪTĪBA IR TĀS INDIVIDUALITĀTĒ    12
5.  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA.    14
Darba fragmentsAizvērt

Viens no svarīgākajiem jebkuras kompānijas mērķiem ir radīt labu reputāciju savas patērētāju auditorijas vidū. Šim nolūkam jārada kompānijas tēls ar savas preču zīmes jeb brenda palīdzību.
Radīt plaši atpazīstamu brendu nebūt nav vienkārši. Tas var prasīt vairākus gadus un pat tad nepastāv nekādas garantijas, ka kādā brīdī viss ieguldītais darbs nebūs izrādījies veltīgs. Tieši tādēļ ir svarīgi apzināties, ko nozīmē pareizs brendings.
Spēcīgas un pārliecinošas preču zīmes, jeb brenda veidošana ir atslēga veiksmīgam biznesam. Spēcīgs brends atšķir produktu no konkurentiem un dod uzticīgus pircējus, nodrošinot ilgstošus ienākumus un ilgstošu vērtību biznesam. Tikai brends to var sniegt, jo lai arī produkts vai pakalpojums viegli var tikt atdarināts, brends pastāv tikai pircēju prātā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants