Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū', 3.
  • Konspekts 'Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū', 4.
  • Konspekts 'Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no mārketinga komunikāciju mērķiem ir nodrošināt kompetenci par produkta mērķiem, kas var izpausties divos veidos:
Produkta markas atpazīstamība;
Produkta markas atcerēšanās.
Pirms pirkuma situācijā sākotnēji rodas vajadzība pēc produkta un jau tikai pēc tam pircējs atceras par noteiktu produkta marku, kura var apmierināt vai neapmierināt šo vajadzību.
Pirkuma veikšanas situācijā lēmumu pieņemšanas process notiek jau otrādāk – vispirms pircēju ietekmē produkta markas tēls un pēc tam notiek pozitīva vai negatīva pircēja reakcija saistībā ar produkta markas iespēju apmierināt pircēja vajadzības.1
Lai veicinātu produkta markas atpazīstamību, speciālisti iesaka izmantot trīs stratēģiskus paņēmienus:
Kā rāda pētījumi psiholoģijas jomā, produkta iepakojuma un logotipa atpazīstamības līmenis būtiski paaugstinās, ja to vēro ne mazāk par divām sekundēm.…

Atlants