Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'V.Zelmeņa audzināšanas definīcijas analīze', 1.
  • Eseja 'V.Zelmeņa audzināšanas definīcijas analīze', 2.
  • Eseja 'V.Zelmeņa audzināšanas definīcijas analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšanas procesā audzēknim tiek veidoti un nostiprināti estētiskie, tikumiskie uzskati. Tomēr ar paaudžu gaitā pārmantotājām atziņām un tradīcijām vien audzināšanas procesā nepietiek. Harmoniskas būtnes attīstīšanas gaitā ir jāattīsta arī tās priekšstati, tās ideāli, mērķi. Tāpat ir jāatklāj viņa spējas un talanti, un, cik iespējams, jāattīsta arī tie; jāvirza audzēknis uz savu spēku, iespēju apzināšanos.
Attieksme pret ārējo pasauli veidojas arī mācību procesā, izziņas procesā. Padziļinot zināšanas, vienlaikus rodas arī problēmas, kas pakāpeniski sasniedz globālus apmērus – veidojas cilvēka pasaules uzskats.

Autora komentārsAtvērt
Atlants