Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 1.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 2.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 3.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 4.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 5.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 6.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 7.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 8.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 9.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 10.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 11.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 12.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 13.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 14.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 15.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 16.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 17.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 18.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 19.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 20.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 21.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 22.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 23.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 24.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 25.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 26.
  • Referāts 'SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga pamatjēdziena izpratnes attīstība    4
2.  Mārketinga komunikācijas    10
2.1.  Reklāmu veidu klasifikācija    13
3.  SIA „Arkolat” analīze    23
4.  Secinājumi un priekšlikumi    26
5.  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai darbībai kalpo mārketinga komunikāciju sistēma. Viens no sistēmas elementiem ir reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, tad ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka būs reklāma, tad reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu.
Mūsdienās ir zināms fakts, ka komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem patērētājiem ir ne tikai viens no nozīmīgākajiem mārketinga uzdevumiem, bet arī viens no uzņēmuma veiksmes faktoriem tā attīstībā.
Autore darbā aplūkos mārketinga pamatjēdziena attīstību, kā arī mārketinga komunikācijas un tās galveno sastāvdaļu - reklāmu.
Arkolat ir viena no lielākajām vairumtirdzniecības bāzēm, kas Latvijā pazīstama no 1994. gada. Darbā tiks aplūkots Arkolat un Rito veikalu tīkla izmantotā mārketinga komunikācija, lai veicinātu produkcijas noietu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants