Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 1.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 2.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 3.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 4.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 5.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 6.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 7.
  • Referāts 'Menedžmenta teorijas un grāmatas "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari" saskares punk', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Lēmumu pieņemšana
Tikai tev pašam ir jāpieņem lēmums, vai tas tev ir vajadzīgs vai nē.
-Ikreiz,kad es apņemos mērķa sasniegšanā iegūldīt vairāk enerģijas, tu man apgalvo, ka tas aizņems vairāk laika. Kāpēc tā?
-Atbilde ir vienkārša. Kad viena no acīm ir vērsta uz mērķi, paša darba paveikšanai tev atliek tikai vairs otra.
Patiesībā tas bija pats vieglākais, ko man savā mūžā jebkad nācies darīt. Lēmums atteikties no advokāta prakses un visas laicīgas mantas likās pats par sevi saprotams.

Lēmumu pieņemšana ir problēmas atklāšanas, alternatīvu novērtēšanas, optimālās alternatīvas izvēles un problēmas risināšanas process.
Vadītājs pieņem lēmumu par visu organizāciju un lemj par daudziem cilvēkiem. Vadītājs pieņem konkrētus lēmumus visos līmeņos, viņš ir atbildīgs par tiem, kuri strādā. Menedžmentā ir svarīgi pieņemt pareizos lēmumus, kuri var nest arī kādu labumu organizācijai un uzņēmumam kopumā. Vadītājs nekad nepieņems lēmumu, kurš viņam neko nedos vai vēl ļaunāk – radīs zaudējumus, tāpēc ir svarīgi izvērtēt, kādus lēmums pieņemt un kādus ne.
Šajā gadījumā viņam pašam ir japieņem lēmums vai viņs skatīsies uz mērķi, vai arī viņš vairāk pievērsīsies procesam. Tas, ka viņš atteicā no mantas nozīmē,ka viņs atteicās no kaut kā, lai iegūtu vairāk. Kas ir raksturīgs menedžeriem, ka viņi pieņem lēmumus,kas palielinās uzņemuma ražīgumu.

Komunikācija.
-Krišnan, man vajadzīga tava palīdzība. Man jāuzzina, kā iespejams piepildīt un bagātināt savu dzīvi.
-Jutīšos pagodināts, ja spēšu tev kā palīdzēt. Bet vai drīkstu tev dot kādu padomu?
Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Komunikācija ir neatņemama menedžmenta sastāvdaļa jebkurā organizācijā. Komunikācija ir nepieciešama, lai cilvēki varētu sazinatiesun vienoties. Šajā gadījumā tiek izmantota mutiskā (verbālā) komunikācija. Partneriem ir jāuzklausa vienam otrs, nevis jāapber ar milzumdaudz informācijas.Ka arī šajā gadījumā ir ļoti parezi,tas, ka partneris jautā vai drīkst dot padomu, nevis automātiski sniedz padomu, jo bieži vien otram var radīt npatiku, partnera uzmācība.


Autora komentārsAtvērt
Atlants