Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 1.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 2.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 3.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 4.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 5.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 6.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 7.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 8.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 9.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 10.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 11.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 12.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 13.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 14.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 15.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 16.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 17.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 18.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 19.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 20.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 21.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 22.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 23.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 24.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 25.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 26.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 27.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 28.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 29.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 30.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 31.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 32.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 33.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 34.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 35.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 36.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 37.
  • Prezentācija 'Organizācijas tēla analīze: Nordea piemērs', 38.
Darba fragmentsAizvērt

Vizuālais tēls
Aplūkojot Nordea logo un citus atribūtus, kā arī dodoties pētnieciskajā ekspedīcijā uz Jelgavas KAC un Nordea māju Rīgā radās priekšstats par Nordea vizuālo tēlu – ieturēts Ziemļnieciskajās tradīcijās – askētiski, eleganti un kārtīgi, dažbrīd pat pedantiski.

Nordea galvenā mītne Nordea māja tika atzīta arī par vienu no skaistākajām Rīgas ēkām.

Ierosinājumi un ieteicamā rīcība
Veikt preventīvos pasākumus jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu saglabāšanā;
Veikt Baltijas Banku elektronisko pakalpojumu pārskatu, kas ir neatkarīgs pētījums par banku sniegtajiem pakalpojumiem e- vidē, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti ( pārskats analizē visu Baltijā strādājošo banku e- pakalpojumu stiprās un vājās puses);
Veikt pasākumus, kas veic bankas prezentēšanu un popularizēšanu masu medijos;
Regulāri informēt jaunos un esošos klientus par izmaiņām un jaunumiem bankā;
Veidot jaunas sistēmas, kas paaugstinātu darba efektivitāti ar klientiem;
Atgādinājumu sistēmas uzlabošana ( piemēram, atgādināšana par kredītņēmēja īpašuma apdrošināšanas polišu termiņa beigām ).

Autora komentārsAtvērt
Atlants