Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 10.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 11.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 12.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 13.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 14.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 15.
  • Prezentācija 'Latvijas zīmola veidošana tūristu piesaistīšanai, izmantojot "Brand-Key" teorija', 16.
Darba fragmentsAizvērt

“Izdzīvo pasaku Latvijā!”
Mērķis
Mērķis ir piesaistīt ekotūristus un kultūras tūristus no Dānijas (ģimenes ar bērniem), piedāvājot atpūtu Tērvetes dabas parkā.
Informācijas avoti
Pirms tēla pozicionēšanas tiks veikti sekojoši pētījumi:
Dānijas iedzīvotāju aptaujas:
Kādu Latvijas tēlu viņi redz šobrīd;
Kādas ir viņu vērtības un vajadzības ceļojot;
Cik viņi ir gatavi maksāt par ceļojumu;
Kādas ir viņu asociācijas ar pasakām (tas tāpēc, lai vēlāk varētu kampaņās Sprīdīti salīdzināt ar kādu no viņu pasaku tēliem, un tūristi justu saistību ar sevi).

Kur atrodamies šobrīd
Kur vēlamies nokļūt
Pēc aptaujām būs skaidrs, kādu Latvijas tēlu redz Dānijas iedzīvotāji, līdz ar to būs skaidrs, cik daudz vēl jādara, lai nokļūtu līdz Latvijas kā pasaku zemes redzējumam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants