Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Klienta apkalpes politika', 1.
  • Konspekts 'Klienta apkalpes politika', 2.
  • Konspekts 'Klienta apkalpes politika', 3.
  • Konspekts 'Klienta apkalpes politika', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Apmeklējumam izvēlējos Ed.Smiļģa Teātra muzeju. Nedomāju, ka varu objektīvi novērtēt šī muzeja apkalpes politiku, jo tad būtu tas jāapmeklē vairākas reizes un dažādos veidos.


Vājās puses
Novietojums. Muzejs nav Rīgas centrā.
-Tiem, kas brauc uz šo muzeju ar mašīnu, var būt problēmas ar braukšanu pa vienvirziena ielām dažādu norāžu trūkuma dēļ. Nemanīju arī autostāvvietu.
Ieeja. Pie vārtiem esošā plāksnīte ar darbalaikiem radīja iespaidu (vismaz kādu laiku atpakaļ), ka te kādreiz bijis muzejs un kāds to vienkārši aizmirsis noņemt. Turklāt tā rāda nedaudz citādus darbalaikus, kādi ir norādīti presē. (Nezinu arī, kam ir izdevīgi, ka muzejs ir slēgts divas dienas nedēļā).
Stends pie muzeja vārtiem nevēsta par visu, kas muzejā ir redzams.
Pa trepēm, kas ved no vārtiem līdz durvīm, ar invalīdu ratiņiem uzbraukt nevar.
Kur ir ieeja muzeja ēkā, pirmo reizi nākot, var būt arī neskaidrs.
Dārzs (vismaz ziemā) rada pamestības iespaidu.
Par pakalpojumiem var uzzināt no bukleta, bet tas (vismaz dažreiz) ir pabāzts zem kases galda stikla.

Autora komentārsAtvērt
Atlants