Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Veikala "Trakās cenas" popularizēšana', 1.
  • Paraugs 'Veikala "Trakās cenas" popularizēšana', 2.
  • Paraugs 'Veikala "Trakās cenas" popularizēšana', 3.
  • Paraugs 'Veikala "Trakās cenas" popularizēšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vēstijums
Veikals "Trakās Cenas" piedāvā saviem klientiem plašu zīmolu klāstu izvēli jebkurai gaumei un vecumam. Turklāt patērētājam ir iespēja iegādāties šo produkciju par zemākām cenām, nekā to piedāvā citi veikali ar līdzīgu produkcijas klāsta piedāvājumu.

Komunikācijas kanāli
Pareizu komunikācijas kanālu izvēle, lai efektīvi sazinātos un informētu potenciālos patērētājus par veikala darbību, piedāvājumu klāstu, un sniegtajiem pakalpojumiem ir kritiska. Uzņēmuma novirzītie līdzekļi, lai pastiprinātu un uzlabotu komunikāciju kā tādu, tās izstrādi un realizēšanu ir samērā ierobežoti. Tādēļ efektīva un pareiza komunikācijas kanālu izvēle, un informācijas nodošana ar šo kanālu palīdzību potenciālajiem klientiem, lai ieinteresētu viņus ar veikala sniegtajiem pakalpoijumiem un sasniegtu uzņēmuma izvirzītos mērķus "Palielināt pircēju skaitu par 5 %" ir izvirzīti sekojoši komunikācijas kanāli:
Informatīvā komunikācija - skrējlapu, flaijeru, atlaižu kuponu izstrāde, izveidošana, izplatīšana veikalu tuvākājā apkārnē, ar veikala sniegto produkcijas klāstu īsu informējošu aprakstu, īpašajiem piedāvājumiem, mājas lapas kontaktiem, tādejādi par samērā nelielieliem līdzekļiem veicināt uzņēmuma atpazīstamību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants