Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "Multimark" stratēģijas analīze', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA ‘’Multimark’’ raksturojums    5
2.  SIA ‘’Multimark’’ stratēģijas analīze    11
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts un avotu saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Arvien biežāk cilvēki cenšas sev apkārt radīt lietas un pakalpojumus, kas atvieglotu viņu dzīvi un nepieciešamās vajadzības gan mājās, gan darbā, gan uz ielas un visur citur. Pasūtīt internetā, kāds pieved klāt- mūsdienās šāda veida tirdzniecība paliek arvien populārāka dažādās preču grupās. Uzņēmums SIA ‘’Multimark’’ jau vairāk kā 6 gadus pārstāv preču, pakalpojumu piegādi klientiem, sniedzot gan servisu, gan kvalitāti. Nepieciešams izanalizēt uzņēmuma SIA ‘’Multimark’’ stratēģiju. Stratēģiju, pēc kura uzņēmums vadās izvērtējot un nosakot ilgtermiņa, īstermiņa mērķus, attīstoties nākotnē. Izanalizējot patreizējo stratēģiju, nepieciešams noskaidrot tās efektivitāti nākotnē, jo tas ir jāparedz gan riski, gan konkurentu rīcība, gan tirgus tendences.
Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir palīdzēt organizācijām sasniegt un izmantot konkurētspējīgo priekšrocību. Katrai organizācijai jāveido sava unikālā stratēģija, lai iegūtu konkurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā organizācijā. [1., 14]
Pētot un analizējot jeb kura uzņēmuma stratēģiju, mērķi, vīziju, tā uzdevumu pastāvēšanai un attīstībai nākotnē, nepieciešams vērtīgi savākt visu informāciju. Tās apstrādei ir jāvelta rūpīga un pārdomāta analīze. Iegūtais rezultāts tiks ņemts par pamatu tālākai uzņēmuma attīstībai un ja neprecizitātes dēļ, pietiekamu patiesu savākšanas datu dēļ tiks izvirzīti nepamatoti, trausli mērķi, tas var atsaukties uz uzņēmuma darbību un stabilitāti. Ar nepareiziem ieteikumiem, tos laikus nenovēršot un nepamanot- rodas pamatotāks risks uzņēmējdarbības turpināšanā, konkurentiem lielākas iespējas izslēgt no to no tirgus.
Plānošanas galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem pēc iespējas pilnīgāk iekļauties nezināmajā nākotnē un būt gataviem elastīgi reaģēt uz jebkurām dzīves situācijām. Kopumā varētu teikt, ka plānošana ir iepriekš apdomāta rīcība vēlamo mērķu sasniegšanai. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants