Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Pozicionēšana un zīmola nozīme', 1.
  • Eseja 'Pozicionēšana un zīmola nozīme', 2.
  • Eseja 'Pozicionēšana un zīmola nozīme', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās brends ieņem nozīmīgu vietu katra cilvēka dzīvē, ko precīzi savā grāmatā „Branding Your Business” atspoguļoja Džeims Hammonds. „Ir pulksten 8.30 no rīta, un es sasienu savu Nike sporta kurpju auklas, gatavojoties rīta skrējienam. Mans Apple iPod ir pilns ar Madonnas dziesmām, un tepat ir arī Coca-Colas skārdene slāpju remdēšanai. Pēc pusstundas es būšu atpakaļ. Tepat pie rokas man ir jaunais Gillette skuveklis, es nomazgāšos un došos uz pilsētu. Man jāiepērkas, pirms iekāpšu Virgin lidmašīnā, kas mani aizvedīs uz brīvdienu galamērķi, kuram es reģistrējos lastminute.com. Otrajās brokastīs es apēdīšu McDonald’s burgeru vai varbūt vienkārši baudīšu kafiju Starbucks un vēlāk paēdīu Pizza Express. Viens ir droši – dienas gaitā es būšu pakļauts dažādām kompānijām un slavenībām, no kurām ikviena sacentīsies par manu uzmanību un kliegs man ausī: «Izvēlies mani, nevis viņu; izvēlies mūs, nevis viņus!» Kad skriešu, veci un jauni saukļi man teiks: «Just do it» (Vienkārši dari to), kad ēdīšu burgeru, man skanēs ausīs: «I’m lovin it» (Man tas patīk) vai tiks apgalvots, ka dzēriens, ko tikko esmu izdzēris, ir «the real thing» (pareizais).” …

Autora komentārsAtvērt
Atlants