Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 1.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 2.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 3.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 4.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 5.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 6.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 7.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 8.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 9.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 10.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 11.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 12.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 13.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 14.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 15.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 16.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 17.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 18.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 19.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 20.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 21.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 22.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 23.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 24.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 25.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 26.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 27.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 28.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 29.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 30.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 31.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 32.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 33.
  • Referāts 'Viesnīcu attīstības tendences Latvijā', 34.
Darba fragmentsAizvērt

6. Tūrisma tendences
Kvalitāte un tūrisms
Cilvēki ceļo, lai pārtrauktu ierasto ikdienas rutīnu un gūtu pozitīvas emocijas. Kvalitāte netiek asociēta tikai ar luksusu, kam raksturīga augsta cena. Kvalitatīvi pakalpojumi var būt pieejami pat visvienkāršākajās un lētākajās tūrisma mītnēs. Tādēļ jo īpaši tūrismā ir jārunā par cenas atbilstību kvalitātei. Globalizācijas ietekmē cilvēkus ir arvien grūtāk pārsteigt ar ko neredzētu, tādēļ tieši kvalitāte var kalpot kā viens no galamērķa konkurētspējas kritērijiem.
Ceļotāji kļūst vairāk pieredzējuši un skaidri zina, ko vēlas, tādēļ aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta piedāvāto pakalpojumu kvalitātei un unikalitātei. Kā svarīgākie ieguvumi no tūrisma minami – izklaide, piedzīvojumi un izglītošanās. Nozīme ir arī tam, ko pozitīvu veiktais ceļojums sniegs vietējo reģionu attīstībai, ekonomikai un videi. Tā kā klienti kļūst mazāk lojāli, meklē jaunus iespaidus un iepriekš nepiedzīvotas emocijas, pieaug elastīga piedāvājuma nozīme. Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem jāmāk pielāgoties esošajai situācijai un jābūt soli priekšā nozares nākotnes tendencēm, lai spētu laicīgi reaģēt uz mainīgo pieprasījumu. Pieredzējuši tūristi labi orientējas tūrisma procesos, tādēļ pieprasa visaugstāko kvalitāti un servisu visās cenu kategorijās.
Kvalitatīvi tūrisma pakalpojumi nozīmē patērētāju lojalitāti un atkārtotu atgriešanos konkrētā galamērķī, tādēļ tūrisma nozares profesionāļiem jāspēj koncentrēt uzmanība uz vairāk nekā vienu konkrētu produktu vai pakalpojumu, liekot pamatus ilgtspējīgam tūrismam. Ilgtspējīgs tūrisms nodrošina ekonomisko ieguvumu un veicina sakārtotas tūrisma vides veidošanos, no kā iegūst gan ceļotāji, gan tūrisma infrastruktūrā un saistītajās nozarēs nodarbinātie. Līdz ar to ir vērtīgi investēt kvalitātes uzlabošanā, pat ja tas nenes tūlītēju komerciālo ieguvumu.
Jaunās tehnoloģijas tūrismā
Līdzīgi kā citās nozarēs arī tūrismā palielinās jauno tehnoloģiju nozīme. Tās arvien vairāk tiek pielietotas gan tūrisma produktu izveidē, mārketingā, piedāvājumā, gan pārdošanā un rezervāciju laikā.
Mūsdienās internets tiek uztverts kā universāls komunikācijas un mārketinga līdzeklis, taču tehnoloģiskie uzlabojumi vēl jāveic tādās jomās kā mobilie telefonsakari un digitālā televīzija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants