Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Teksts
Virspusējs, uzreiz uztverams teksts (metaforas, saukļi)
Dziļāka doma, lieka aizdmāties
Vizuālais izskats

Mūzika

Sirreālisms un vizuālās metaforas
‘Bandwagon’ reklāmas paņēmiens
Paņēmiens, kuru izmantojot reklāmas veidošanā, panāk skatītāju domāt, ka viņš ir vienīgas, kas vēl nav pamēģinājis vai jau nelieto attiecīgo produktu/pakalpojumu.

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Reliģija
Dzimums
Paaudzes
Dzīves līmenis

Autora komentārsAtvērt
Atlants