Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 1.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 2.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 3.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 4.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 5.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Padomi uzņēmumam, kā izveidot veiksmīgu globālo zīmolu ar labākām iespējām, laižot to starptautiskā tirgū:
• sākt ar zīmola nosaukumu – tas nes uzņēmuma reputāciju un piegādā attiecīgo ziņu, ko uzņēmums vēlas sniegt klientiem. Nepieciešams iegūt laiku, lai izdomātu veiksmīgu zīmola nosaukumu, ko patērētāji viegli atcerētos, vislabāk ir izvēlēties vārdu, kad neprasa tulkojumu. Ja zīmola nosaukums prasa tulkojumu, ir svarīgi izpētīt, kā tas tiktu tulkots citās valodās un, ko tas nozīmētu (vai tam ir negatīva nozīme, ja tulkotu, piemēram, ķīniešu valodā).
• sajaukt universālās līdzības – veidojot zīmolu globālai sabiedrībai, nozīmē, ka tiks apkalpoti dažādu kultūru, rasu, dzimumu un reliģiju patērētāji. Taču, neskatoties uz atšķirībām, katrai personai ir kopējas līdzības, kuras var izmantot kā savas priekšrocības. Mīlestība, iedvesma, cerība un draudzība ir kopīgi pozitīvi iemesli, kurus varētu izmantot kā stratēģiju, lai veicinātu savu globālo zīmolu.
• izprast tirgu un konkurentus – tikai tāpēc, ka uzņēmuma zīmols būs veiksmīgs vienā valstī, nenozīmē, ka tā būs citās. Nepieciešams izpētīt mērķtirgu, vai tajā zīmols būs izdevīgs patērētājam, un iemācīties, kā tikt pāri barjerām, kas varētu apturēt uzņēmumu no veiksmīga globāla zīmola izveidošanas konkrētā tirgū. Ieteicams mācīties no konkurenta, kā tas veic brendinga kampaņas un kā padarīt savu zīmolu atšķirīgu no konkurējošā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants