Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 5.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 6.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 7.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 8.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 9.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 10.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 11.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 12.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 13.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 14.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 15.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 16.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 17.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 18.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 19.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 20.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 21.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 22.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 23.
  • Referāts 'Vispārējs e-komercijas raksturojums', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  E-komercijas būtība    5
1.1.  E-komercijas veidi    8
1.2.  Norēķināšanas veidi    9
1.3.  E-komercijas atšķirība no tradicionālās tirdzniecības formas    11
2.  E-komercijas attīstība un perspektīvas    14
1.4.  Elektroniskais tirgus Latvijā    14
1.5.  E-komercijas attīstības problēmas    17
1.6.  E-komercijas perspektīvas    17
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ekonomikas tirgus ir piesātināts ar dažādām precēm un pakalpojumiem – līdz ar to uzņēmumiem ir nepieciešama jauna vide, kā šīs preces un pakalpojumus sniegt patērētājiem, kur būtu iespējams samazināt izmaksas un palielināt peļņu, šāda vide tika atrasta – tālredzīgākie komersanti pievērsās uzņēmējdarbībai internetā. Praksē uzņēmējdarbība interneta vidē tiek saukta par elektronisko komerciju. Līdz ar to, izmantojot interneta sniegtās iespējas, uzņēmējiem pavērusies jauna nozare, kurā iespējams gūt ievērojamu peļņu – elektroniskā komercija. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskā komercija jeb e-komercija pasaulē attīstās jau vairākus gadus. Līdz ar interneta lietotāju skaita palielināšanos e-komercija sāk gūt popularitāti arī Latvijā.
Elektroniskās komercijas izplatītākie veidi Latvijā ir uzņēmuma virtuālais veikals, kā arī interneta reklāma. Virtuālais veikals kļūst arī par uzņēmuma korporatīvo Web serveri, jeb tādu kā uzņēmuma filiāli internetā, kas paver uzņēmumam milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants