Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 1.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 2.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 3.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 4.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 5.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 6.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 7.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 8.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 9.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 10.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 11.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 12.
  • Referāts 'Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskie aspekti    4
1.1.  Sociālais CRM    4
1.2.  Satura mārketings    4
1.3.  Veiksmīgu sociālo mediju kontu izveides nosacījumi    6
2.  Gadījuma piemēri    8
2.1.  Bite Latvija    8
2.2.  Samsung Latvija    9
3.  Gadījuma piemēru analīze    10
4.  Ieteikumi un risinājumi    11
  Nobeigums    12
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Lai izvirzītu kokrētus ieteikumus un risinājumus efektīvai uzņēmuma sociālo mediju kontu izmantošanai CRM, tika veikts kvalitatīvs izpētes darbs „Sociālo mediju kontu izmantošana uzņēmuma CRM.” Autore ir iepazinusies ar satura mārketinga nozīmi uzņēmuma sociālo mediju kontu izveidē un uzturēšanā, apkopojusi informāciju par veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumiem, ir veikta konkrētu gadījuma piemēru sociālo mediju kontu analīze un izvirzīti konkrēti ieteikumi sociālo mediju kontu izmantošanai uzņēmuma CRM, līdz ar to ir veikti izpētes darba uzdevumi.
Pamatojoties uz izpētes darba gaitā iegūto informāciju autore ir izvirzījusi sekojošus secinājumus:
1. Veiksmīgas CRM uzturēšanas pamatā uzņēmumiem ir jābūt pievilcīgiem sociālo mediju kontiem ar klientam vērtīgu un saistošu saturu.
2. Efektīva kontu izmantošana var tikt garantēta jau sākotnēji izveidojot šos kontus atbilstoši katra kanāla īpatnībām, tos segmentējot. Ir izteikti veiksmīgu sociālo mediju kontu veidošanas pamatnosacījumi – pievilcīgs profils, vērtīgs saturs, kanālu segmentēšana, savstarpēja iesaistīšanās, izglītojošais aspekts, vizualizācija, pozitīvu viedokļu paušana.
3. Pievilcīgs sociālo mediju konts ar klientam vērtīgu saturu uzņēmumam sniedz iespējas veicināt atpazīstamību un patiesu klientu lojalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants