Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 1.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 2.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 3.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 4.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 5.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 6.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 7.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 8.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 9.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 10.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 11.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 12.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 13.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 14.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 15.
  • Referāts 'Loģistika uzņēmumā X', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Loģistikas (un mārketinga) darbības mērķi SIA Balta kopējo mērķu sistēmā. Loģistikas un mārketinga darbības sauklis    3
2.  Loģistikas un mārketinga darbības iekšējās un ārējās vides faktori un to raksturojums (SWOT analīze)    6
3.  Loģistikas ķēdes; tās dalībnieki. Loģistikas ķēdes dalībnieku funkcijas. Plūsmas loģistikas ķēdēs. Sadales kanālu dalībnieku vispusīgs raksturojums un vērtējums    10
4.  Produktu transportēšana, uzglabāšana, iepakošana loģistikas ķēdēs/ sadales kanālos    14
Darba fragmentsAizvērt

SIA Balta ir dibināta 1991.gada 15.martā. Sākotnēji uzņēmumā bija seši darbinieki, bet šobrīd jau uzņēmums nodarbina 52 darbiniekus.
Uzņēmuma darbības pamatvirzieni ir:
vizuālās prezentācijas un biroja tehnikas tirdzniecība (vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība);
audio vizuālo sistēmu risinājumu izstrāde un ieviešana;
biroja preču tirdzniecība (vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība);
kā arī izplatīto iekārtu serviss.
Uzņēmuma mērķis ir, izvēloties labākos ražotājus, kas rūpējas arī par vidi, nodrošinot augstākās klases apkalpošanas servisu, piedāvāt Latvijas tirgū augstas kvalitātes biroja tehniku un kancelejas preces.
Lai SIA Balta sasniegtu mērķi, tad tās darbinieki pēta tirgus tendences, slēdz līgumus ar ražotājiem (piegādātājiem), prognozē, plāno un iepērk produkciju, veic krājumu kontroli, organizē produkcijas kustību, nosaka veidu, kā apkalpos pircējus u.c. darbības. Un no šīm darbībām izriet:
personāla mērķi:
uzlabot personāla atlases procesu;
prast piesaistīt kvalificētus darbiniekus;
visu laiku uzlabot un papildināt esošo darbinieku profesionalitāti, sūtot uz dažādiem kursiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants