Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 1.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 2.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 3.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 4.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 5.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 6.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 7.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 8.
  • Referāts 'Produktu pārdošana cilvēku grupai', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Prasme efektīvi un veiksmīgi pārdot kādu produktu ir ļoti nozīmīga jebkurā biznesā. Vienalga vai jūs esat pārdevējs, kas strādā ar klientu, vai pārdošanas grupas vadītājs, jūsu darba rezultātus noteiks ne tikai tas, cik labi jūs pazīstat preci, bet arī klientu izprašanas spējas. Jekuras uzņēmējdarbības pamatā ir veiksmīga preces ( pakalpojuma) realizācija. Apgūstot prasmi pārdot, jāievēro noteiktus principus un pieredzi, kā arī jāattīsta galvenās pārdošanas procesa pamatiemaņas.
Pircēju apmierinātība atkarīga no piedāvātā un piegādātā produkta reālās vērtības. Pārdošanas speciālistu darbs parasti tiek vērtēts, ņemot vērā tikai pārdoto preču vai pakalpojumu daudzumu. To ir vienkārši aprēķināt, taču tāda kopaina ir nepilnīga. Piemēram, pārdevējs piedāvā atlaides ar tādiem noteikumiem, kas rezultātā nes zaudējumus uzņēmumam.
Motīvs ir iekšējs spēks, kas pamudina cilvēku rīkoties. Ja cilvēki izvirza mērķus un cenšas tos realizēt, viņu rīcību sauc par motivētu.
Pirkšanas motīvs ir iekšējs spēks, kas mudina cilvēku kaut ko nopirkt. Pircēju rīcību nosaka tas pats modelis, kas ietekmē visu pārējo viņa rīcību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants