Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 1.
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 2.
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 3.
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 4.
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 5.
  • Eseja 'Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšana plašā nozīmē ir sociāls process. Audzina viss: cilvēki, lietas, parādības, bet pirmām kārtām un visvairāk - cilvēki. No viņiem, pirmkārt, - vecāki un pedagogi.
Ģimene - vislabvēlīgākā vide bērna kopšanai un audzināšanai. Tās, kā audzinošās vides, unikālais raksturs atklājas tajā, ka šeit:
• notiek intensīvs kontakts starp bērnu un vecākiem, kā arī ar citiem pieaugušajiem, ģimenes grupas locekļiem;
Bērna kopšanas teorija un prakse pierāda: normālai bērna attīstībai nepieciešama aktīva saskare ar fiziski un sociāli nobriedušām cilvēciskām būtnēm.
Bērni, kas ir izolēti no pieaugušo, pats galvenais - vecāku, pasaules, atpaliek savā attīstībā;
• tiek radīti apstākļi, kas ir dzīvībai svarīgi pirmajos bērna dzīves gados. Mūsdienu zinātne par bērnu pierāda: veiksmīga bērna apmācība skolā, viņa savstarpējā attīstība lielā mērā ir atkarīga no rūpēm, no uzmanības, ko bērns saņēma pirmajos trīs dzīves gados, no tā perioda, kad bērna sociālais loks aprobežojas ģimenes ietvaros, kur valda neatkārtojama emocionāla atmosfēra, kas apmierina viņa emocionālo vajadzību pēc mīlestības, siltuma, līdzjūtības, drošības.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirmsskolas mācību iestādes un ģimenes sadarbība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/556621

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.