• CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditorijas uzvedību

     

    Referāts10 Socioloģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 1.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 2.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 3.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 4.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 5.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 6.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 7.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 8.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 9.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 10.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 11.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 12.
  • Referāts 'CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditor', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālais mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Mediju efekti. Uzvedības maiņas teorijas    6
3.1.  ELM modelis    6
3.2.  Heiristiskās pārliecināšanas modelis    7
3.3.  Sociālās iemācīšanās teorija    7
4.  CSDD kampaņas „Velosipēdu redzi?” apraksts    8
5.  Aptaujas rezultāti    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikums    13
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma šodien jau ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa. Ar to mēs satopamies ik uz soļa – televīzijā, radio, uz ielas, presē, mūsu pastkastītēs un vēl daudz un dažādās vietās. Reklāmas tiek veidotas, lai pārliecinātu un pamudinātu mūs izvēlēties to vai citu preci. Reklāmu lielais daudzums un izvēles dažādība mūsdienās reklāmu cilvēku acīs padara arvien nevērtīgāku un pārāk ikdienišķi vienkāršu. Ir tik daudz līdzīgu preču un pakalpojumu un katram no tiem sava reklāma, tāpēc cilvēki arvien nevērīgāk izturas pret reklāmām.
Taču ir īpašs reklāmas veids – sociālā reklāma, kas pamāca un pamudina uz nevis pirkšanu, bet došanu sevis un līdzcilvēku labā. Arī Latvijā ik gadu tiek rīkotas sociālo reklāmu kampaņas, lai atgādinātu par svarīgiem procesiem sabiedrībā. Pēdējo gadu laikā Latvijā tikušas izstrādātas sociālās reklāmas, lai atgādinātu par vardarbības negatīvajām sekām, par apkārtnes tīrību, par bēdīgajām aizbraukšanām peļņai ārzemēs. Bet pašas populārākās un regulārākās ir CSDD( ceļu satiksmes drošības direkcija) veidotās sociālo reklāmu kampaņas, kas atgādina par drošību uz ceļiem un ceļu satiksmes noteikumiem. CSDD līdz šim radījusi vairākas sociālās kampaņas no kurām vienas ir humoristiskas un jautras, bet citas šokējošas un bēdīgas.
Par cik ir pavasaris un sākas riteņbraucēju sezona, arvien aktuālāks kļūst jautājums par velosipēdistu drošību, jo statistika pēdējo gadu laikā ir nomācoša – ir būtiski palielinājies avārijās cietušo velosipēdistu skaits, gan viņu pašu, gan autovadītāju vainas pēc. Tāpēc, lai panāktu sapratni starp autovadītājiem un velosipēdistiem, šogad CSDD uzsāka jaunu sociālo reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants