Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "X" ārējās un iekšējās vides analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums ir Latvijas – Zviedrijas kopuzņēmums , kas specializējas apģērba ražošanā .Šis uzņēmums jau pastāv 15 gadus un tam ir savi pastāvīgie klienti. Esošie klienti ir pārliecinājušies par saražotās produkcijas kvalitāti , un tieši tāpēc uzņēmumam ir ilglaicīgi līgumi ar šiem klientiem un viņi ir apmierināti ar gatavo produkciju .
Kas attiecas uz uzņēmuma darbību – plānošanu , cenu veidošanu , preču sadali un virzīšanu uz tirgu , tirgus komunikāciju nodrošināšanu , reklamēšanu , dažādu pētījumu veikšana , kas saistīti ar apģērbu , visus šos uzdevumus veic Zviedri .
Pirms uzņēmējdarbības uzsākšanas uzņēmuma īpašnieki kopīgi ar mārketinga speciālistiem veica tirgus izpēti , un secināja , ka pasaules tirgū ir liels pieprasījums pēc darba apģērba , tāpēc arī uzņēmumā lielāko daļu ražo tieši darba apģērbu .Visa šī plānošana bija nepieciešama , lai izvairītos no dažādām nepilnībām un neveiksmēm uzņēmuma turpmākajā darbības laikā un sekmīgi realizētu savus plānus un gūtu peļņu , jo šī uzņēmuma mērķi ir :
apmierināti klienti ,
klientu skaita pieaugums ,
patstāvīgo klientu iegūšana ,
uzņēmuma ienākumu pieaugums ,
pārdošanas pieaugums ,
tirgus segmenta palielināšanās ,
riska samazinājums ,
reputācijas celšanās .
Stingras izmaksu kontroles nodrošinājums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants