Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 10.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 11.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 12.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 13.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 14.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 15.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 16.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no svarīgākajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir - PR-objekta pozicionēšana un sabiedrībai saprotama tēla uzturēšana.
PR objekts var būt - cilvēks, cilvēku kopums, preces, pakalpojumi, notikumi vai idejas. Klientam attieksmē pret objektu nav obligāti jābūt pozitīvi noskaņotam. Objektam ir vienkārši jābūt skaidram un saprotamam, nevis jābaida klients ar nezināmo.
Uzņēmuma tēls arī ir objekts - ideja, kas jāpozicionē tirgū, lai klients noteiktu preču vai pakalpojumu klāstu asociētu tieši ar jūsu kompāniju vai vismaz uzskatītu par nopietniem spēlētājiem tirgū. Tēls sevī ietver ne tikai tirdzniecības marku (brendu), bet arī mītu un leģendu sistēmu, kas stāsta par jūsu uzņēmumu. Tas, ko iedomājas sabiedrība, izdzirdot jūsu kompānijas vārdu.
Visam, kas mums apkārt eksistē, ir sava reputācija kā objektīvā realitāte, ko sabiedrība uztver vadoties no tās informācijas, kas tai ir pieejama. Ja kompānijas tēlu (imidžu) plāno, tad pastāv iespēja sabiedrībai pasniegt to informāciju, ko tā vispozitīvāk uztvers. Ja notikumi risinās stihiski un informācija par jūsu kompāniju izplatās nekontrolēti, sabiedrība var uzzināt visu, sākot no "netīrās veļas" un beidzot ar uzņēmuma noslēpumiem. Tas viss var negatīvi iespaidot kompānijas tēlu. Katrs uzņēmums pats izlemj, rādīt publikai savu "patieso seju" vai tikai "sejas masku". …

Autora komentārsAtvērt
Atlants