Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Atmiņa', 1.
  • Konspekts 'Atmiņa', 2.
  • Konspekts 'Atmiņa', 3.
  • Konspekts 'Atmiņa', 4.
  • Konspekts 'Atmiņa', 5.
  • Konspekts 'Atmiņa', 6.
  • Konspekts 'Atmiņa', 7.
  • Konspekts 'Atmiņa', 8.
  • Konspekts 'Atmiņa', 9.
  • Konspekts 'Atmiņa', 10.
  • Konspekts 'Atmiņa', 11.
  • Konspekts 'Atmiņa', 12.
  • Konspekts 'Atmiņa', 13.
  • Konspekts 'Atmiņa', 14.
  • Konspekts 'Atmiņa', 15.
  • Konspekts 'Atmiņa', 16.
  • Konspekts 'Atmiņa', 17.
  • Konspekts 'Atmiņa', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Darba teorētiskais pamatojums    3
  Atmiņas struktūra    3
  Atmiņas procesi    4
  Praktiskā daļa    6
  Pirmais eksperiments    6
  Otrais eksperiments    7
  Trešais eksperiments    9
  Ceturtais eksperiments    11
  Piektais eksperiments    13
  Sestais eksperiments    15
  Secinājumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Pētot atmiņu var iegūt daudz un dažādu interesantu rezultātu, piemēram, katrs no mums mēģina atcerēties pa savam - viens vizualizē, bet cits mēģina iegaumēt sadzirdot.
• Veicot pirmo eksperimentu noteicu tīšās nepastarpinātās īslaicīgās atmiņas apjomu, kura vidēji sastāv tikai no sešu ciparu kombinācijas, jo bija dots diezgan maz laika, lai spētu iegaumēt un vēlāk, lai atsauktu atmiņā šo kombināciju.
• Veicot otro eksperimentu noteicu tīšās nepastarpinātās atmiņas produktivitāti, kura vidēji starp skolēniem iznāca 62%. Tik zems rezultāts, iespējams, bija tāpēc, ka nosauktie vārdi bija, savā ziņā, neloģiski un nesaistīti viens ar otru.
• Trešā eksperimenta laikā noskaidroju netīšās nepastarpinātās iegaumēšanas produktivitāti, kas visus pārsteidza nesagatavotus, līdz ar to, starp skolēniem, vidējā atmiņas produktivitāte bija tikai 17%. Tāds rezultāts bija tāpēc, ka visi centās iegaumēt sieviešu dzimtes vārdus un vīriešu dzimtes vārdiem nepievērsa lielu uzmanību.
• Ceturtā eksperimenta laikā noskaidroju pastarpinātās atmiņas produktivitāti ar asociāciju pāra metodi, kura visiem skolēniem bija gandrīz vienlīdz vienāda. Vārdi, kurus nosauca, bija savstarpēji (loģiski) saistīti, līdz ar to nebija īpaši jāpiepūlas, lai atcerētos. Vidējā atmiņas produktivitāte – 74%.

Autora komentārsAtvērt
Atlants