Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 29.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 30.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 31.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 32.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 33.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 34.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 35.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 36.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 37.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Sabiedrisko attiecību būtība    5
1.1.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā    7
1.2.  Sabiedriskās attiecības 21.gs    13
1.3.  Sabiedriskās attiecības un internets    17
2.  SIA "M79"un sabiedriskās attiecības    21
2.1.  SIA „M79” un meklēšanas ierīču optimizācija    25
2.2.  Interneta nozīme sabiedriskajās attiecībās    27
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Var ilgi un gari diskutēt par PR lomu mārketinga struktūrā un mārketinga ietekmi uz PR. Var diskutēt vai sabiedriskās attiecības ir mārketinga sastāvdaļa, vai tomēr tās ir jāuztver kā atsevišķa disciplīna. Var diskutēt par PR pieaugošo vai sarūkošo lomu, tomēr nav iespējams noliegt, ka arvien biežāk uzņēmuma veiksmes pamatā ir uzņēmuma spēja komunicēt ar auditoriju Un šeit liela atbildība ir jāuzņemas tieši sabiedriskajām attiecībām.
Sabiedriskās attiecības ir samērā jauna joma un tā joprojām turpina attīstīties līdzi laikam. Respektīvi, tās metodes, kas derēja tēla veidošanai pirms gadiem divdesmit tagad ir novecojušas un vairs nenes rezultātus. Jaunu mediju un komunikācijas kanālu izveide ir padarījusi sabiedrisko attiecību darbinieku darba profilu ievērojami plašāku. Mūsdienu laikmetīgā dzīvē, kultūra, reliģijas, ir sadrumstalojusi sabiedrību sīkās daļās. Pirms daudziem gadiem organizācijām bija ļoti viegli noteikt mērķauditoriju, jo tā bija diezgan vienveidīga un plaša. Savukārt tagad 21 gs. cilvēkiem noteicošo lomu spēlē individualitāte, vēlme atšķirties un būt savādākiem, tāpēc arī sabiedriskām attiecībām ir jāmeklē radoši un jauni komunikācijas kanāli kā uzrunāt šo auditoriju.
Komunikācijas kanāls, kas pilnība izmainīja visas sabiedrības dzīvi, domāšanu un paradumus ir internets. Liela daļa cilvēku savu dzīvi vairs nevar iedomāties bez šīs jaunās pasaules Tāpēc sabiedrisko attiecību uzdevums ir pielāgoties sabiedrības vēlmēm un radīt aizvien jaunas stratēģijas un veidus kā efektīvāk uzrunāt auditoriju tieši caur šo kanālu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants