• Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, kas ietekmē skolotāja vērtējumu

     

    Referāts5 Psiholoģija, Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 1.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 2.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 3.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 4.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 5.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 6.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 7.
  • Referāts 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Klases audzinātājs sastopas ar dažādiem šķēršļiem. Reizēm neizdodas nodibināt kontaktu ar audzēkni, panākt viņa uzticēšanos. Visbiežāk vainojama ir audzēkņa vilšanās pieaugušajos – cietsirdīga apiešanās ar bērnu mājās, rupjas savstarpējās attiecības ģimenē, vienaldzīga, netaktiska skolotāja izturēšanās iepriekšējās klasēs. Svarīgi ir panākt, lai skolēns saprastu, ka audzinātāja prasību un ieteikumu pamatā ir patiesa vēlēšanās viņam palīdzēt. Nereti audzinātājam grūtības sagādā tas, ka pedagoģiski ielaistiem bērniem ir degradējušies vecāki un citi ģimenes locekļi, kuru saprātīgā līdzdalība audzināšanā nav panākama. Tad visbiežāk vienīgā izeja ir bērnu izdzīt no ģimenes. Saskaroties ar vecāku neatsaucību, audzinātājs aicina talkā klases un skolas vecāku komiteju un sabiedriskās organizācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants