Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 1.
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 2.
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 3.
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 4.
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 5.
  • Eseja 'Reklāmas regulējums Latvijā, tās tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas noteikumi katrai valstij ir atšķirīgi, tādejādi tas, kas var būt atļauts Francijā var būt aizliegts Lielbritānijā vai Latvijā un otrādi. Reklāmas mērķis ir informēt cilvēkus par preču esamību un pieejamību. Pārdevēji ir ieinteresēti, lai pēc iespējas vairāk patērētāju uzzinātu par viņu precēm vai pakalpojumiem. Tomēr viņiem ir jāievēro daži noteikumi, īpaši likuma prasības un ētiskie nosacījumi. Latvijā reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem. To nosaka Latvijas Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums, Reklāmas likums, Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Konkurences likums, Negodīgas komercprakses aizlieguma likums un arī citi normatīvie akti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants