Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 1.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 2.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 3.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 4.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 5.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 6.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 7.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 8.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 9.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 10.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 11.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 12.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 13.
  • Referāts 'Mācīšanās stili', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Mājas darba uzdevuma uzdevums bija izdalīt 10 anketas un noskaidrot savu apkārtējo cilvēku mācīšanās stilus. Anketas aizpildīja 10 sievietes vecumā no 20-25 gadiem. Visi ir studenti, kas turpina mācību procesu. Tā nu apkopojot anketas sanāca, ka vispopulārākais mācīšanās stils ir Pārveidojošais stils (konkrētā pieredze) ( 5 cilvēki), Piesavinošais stils (abstraktā konceptualizācija) (1 cilvēks), Pielāgojošais stils (aktīvā eksperimentēšana) (1 cilvēks) Izplatošais stils (refleksīvā novērošana) (3 cilvēki).
Pārveidojošais stils (konkrētā pieredze) - Spēcīgākā puse ir pieredze un eksperiments, prot tos lietot jaunas pieredzes iegūšanai, problēmu risināšanai izmanto kļūdu un meklējumu metodi, mīl riskēt, ir labi organizatori. Svarīga jauna pieredze. Mazāk izmanto teorētiskās zināšanas.
Šiem studentiem, kas pieder pie šī mācīšanās stila, patīk diskusijas mazās grupās, projekti, citu dalībnieku atsaucība, uzdevumi, kas veicami pēc nodarbībām, risināt praktiskas problēmas, prasmes vingrinājumu. Patīk praktiskas lietas.
Nepatīk lekcijas, lasīšana, darba novērtējums, pārāk stingra uzraudzība. Nepacietīgi un uzbāzīgi.
Iegūstot zināšanas, persona izmanto savu pieredzi, kas galvenokārt balstās uz izjūtām. Šīs personas parasti ir “orientētas uz cilvēkiem”. Šādi cilvēki uzskata, ka teorijas apguve nav īstais ceļš, un katru situāciju grib uzskatīt par īpašu. Vislabāk viņi mācās no konkrētiem piemēriem un pieredzes. Šie cilvēki maz uzticas autoritātēm, labprāt lieto atgriezenisko saikni, mīl diskutēt.
Otras anketas mērķis bija noskaidrot, kāda ir studentu attieksme pret mācībām. Anketā bija 3 jautājumi ar četriem apakšpunktiem. Aptaujas rezultāti izveidojās šādi:


Pētījuma otrā daļa – Mācīšanās motivācija

Autora komentārsAtvērt
Atlants