Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

DARBĪGAIS
Gados jauni klienti, kuri cenšas ar savu darbu sasniegt savus mērķus, taupīgi, apdomīgi. Savus mērķus sasniedz ar lielu darbu, lēnām, ar piepūli vairāku gadu garumā. Viņi ir jaunie biznesa uzsācēji, kuri attīsta savu biznesu, meklē iespējas realizēt savas inovatīvās idejas. Izjūt laika, naudas , enerģijas trūkumu. Viņi izvēlas praktiski pielietojamos pakalpojumus, neizvēlas neko lieku, dārgu.

PĻĀPAS
Šos klientus var atpazīt pēc tā, ka viņi daudz runā. „Pļāpas” atrod tēmas par ko runāt bez grūtībām, viņi izstāsta visu savu dzīvi, bērnu, radu. Ir tāds iespaids, ka viņi atnākuši uz Banku parunāt, šie klienti parasti ir pensionāri un izmanto Bankas noguldījumu pakalpojumus. Viņi ir labsirdīgi, apmierināti ar Bankas pakalpojumiem, patīk, ja bankas darbinieks ieinteresēts uzklausa viņa stāstīto un iesaistās sarunā, atvadoties no apkalpošanas speciālista, novēl veiksmi, panākumus.

Atlants