Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 1.
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 2.
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 3.
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 4.
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 5.
  • Referāts 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
3.  Ievads   
4.  Komunikatīvās situācijas analīze   
6.  Nobeigums un secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Veidojot kontaktus ar citiem cilvēkiem, ikviens no mums rīkojas un domā savdabīgi, tikai sev raksturīgi, atbilstoši gan savai izpratnei par situāciju, gan arī savām domām par attiecīgo cilvēku.
Piemēram, darbinieks ir nolēmis izrunāties ar uzņēmuma vadītāju par savām domām par uzņēmuma darbību, notiekošo. No vienas puses šī situācija liekās normāla, taču gan darbinieks, gan vadītājs satiekoties šo situāciju var uztvert dažādi, tā viņos var izraisīt atšķirīgas jūtas. Daļa vadītāju varētu justies patīkami, ka darbinieks vēlētos ar viņu izrunāties par situāciju uzņēmumā, uzklausītu viņa viedokli utt.
(tādējādi radot darbiniekā patīkamu sajūtu un pat autoritāti pret vadītāju), turpretim citi vadītāji to uztvertu kā kaut ko nepatīkamu, kā lieku laika tērēšanu un vēlētos ātrāk pārtraukt saskarsmi, izraisot darbiniekā līdzīgu noskaņojumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants