.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 5.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 6.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 7.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 8.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 9.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 10.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 11.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 12.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 13.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 14.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 15.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 16.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sociālajā pedagoģijā', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: nodrošināt teorijas un prakses vienotību, studentu profesionālo
izaugsmi, radošo attīstību.
Uzdevumi:
1)iepazīties ar iestādes darba specifiku (funkcijām, uzdevumiem,
darba organizāciju);
2)vērot sociālā pedagoga ( bērnu tiesību aizsardzības speciālista,
bāriņtiesas darbinieka u.c) darbu konkrētajā iestādē;
3)novēro sociālā pedagoga konsultatīvo darbu, koordinācijas,
profilaktisko darbu u.c.;
4)analizēt sociālpedagoģiskā darba metodes, kuras izmanto
konkrētais pedagoģiskais darbinieks;
5)intervēt sociālo pedagogu par viņa darba specifiku, darbības
organizāciju, pienākumiem, atbildību un tml.;
6) visus novērojumus fiksēt prakses dienasgrāmatā.


Prakses mapes saturs

1.Prakses vietas – institūcijas apraksts.
2.Prakses dienasgrāmata.
3.Intervija ar sociālo pedagogu.
4.Institūcijā strādājošo sociālpedagoģisko darba metožu izvērtējums.
5.Kritisks prakses izvērtējums.
6.Institūcijas darbinieka (sociālā pedagoga) vērtējums par studenta praksi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants