Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 1.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 2.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 3.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 4.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 5.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 6.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 7.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 8.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 9.
  • Referāts 'Energoresursu racionālā izmantošana', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Kas ir energoefektivitāte?    4
1.1.  Energoefektātes jautājumi    4
2.  Taupības pasākumi    5
3.  Energoresursu pieprasījums    5
3.1.  Padomi- kā taupīt siltumenergiju    6
4.  Kas ir atjaunojamie energoresursi    7
4.1.  Atjaunojamo energoresursu nozīme    8
4.2.  Atjaunojamo energoresursu uzdevums    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

Tie ir ēkas pilnveidošanas pasākumi, lai samazinātu enerģijas patēriņu, panāktu enerģijas lietderīgāku izmantošanu, uzlabotu komforta stāvokli telpās. Pateicoties šādiem pasākumiem, būtiski samazinās izmaksas par enerģiju, tas nozīmē, ka energoefektivitātes pasākumos ieguldītie līdzekļi atmaksājas. Taču vēl svarīgāk ir tas, ka energoefektivitātes jautājumi ir cieši saistīti ar vides kvalitāti. Jau tagad ir skaidrs, ka klimata izmaiņas, kas vērojamas visā pasaulē, ir tieši saistītas ar cilvēka darbību, tai skaitā – ar nelietderīgu energoresursu izmatošanu.

1.1. Energoefektivitātes jautājumi.

Jebkura veida ekonomiskā darbība un mājsaimniecībā notiekošie procesi ir saistīti ar enerģijas patēriņu. Lai iegūtu enerģiju, ir jāpatērē dabas resursi – akmeņogles, nafta, gāze. Dabas resursi mūsdienās arvien sadārdzinās, aktuālāka kļūst tēma par alternatīviem un atjaunojamiem enerģijas avotiem.
Šobrīd skolas solos sēdošie jaunieši nākotnē būs ražotāji un patērētāji, viņi būs nākotnes sabiedrības viedokļa un attieksmes veidotāji. Tieši tādēļ ir svarīgi, lai
skolēni apzinātos energoresursu izmantojamības un ierobežotības risku, saprastu
jauno/alternatīvo enerģijas veidu perspektīvu (rapša audzēšana, saules bateriju
izmantošana, vēja enerģija).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants