Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 1.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 2.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 3.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 4.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 5.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 6.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 7.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 8.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 9.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 10.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 11.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 12.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 13.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 14.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 15.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 16.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 17.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 18.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 19.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 20.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 21.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 22.
  • Konspekts 'Televīzijas reklāma', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Kā reklāmas mēdijs, tiešās atbildes reakcijas mārketings ir īpaši pievilcīgs, jo noder gan lielajām korporācijām, gan mazajiem uzņēmējiem. Tā izmaksu efektivitāte balstās uz to, ka reklāma sasniedz lielu daudzumu patērētāju un rosina veikt tūlītēju pirkumu.
Tiešās atbildes reakcijas TV reklāma televīzijai neapšaubāmi ir svarīga, jo ir ienākumu avots. Tāpat, tā tiek arvien vairāk akceptēta no patērētāju puses. Daudzām produktu kategorijām un pakalpojumiem tā piedāvā taustāmu un interaktīvu papildinājumu/labumu citādi potenciāli “maigam” komunikācijas vēstījumam.
Televīzijā tiešajā mārketingā pielieto divas dažādas reklāmas formas - tiešās atbildes reakcijas reklāma un atbalsta (atgādinošā) reklāma (support commercial).

Atlants