Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.07.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 1.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 2.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 3.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 4.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 5.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 6.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 7.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 8.
  • Referāts 'AS "Spodrība" mārketinga elementu izpēte', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Produktu cenu līmenis ir atšķirīgs – ir produkti, kurus atļauties var patērētāji ar zemākiem ienākumiem, bet ir arī ekskluzīva rakstura produkti ar augstākas kvalitātes sastāvu, pievilcīgāku iepakojumu par augstākām cenām.
Spodrības produkcija ir viegli pieejama, jo to var iegādāties gan Latvijā visizplatītākajos mazumtirdzniecības veikalu tīklos, kur tos var apskatīt realitātē, salīdzināt ar konkurentu preci un cenām, tomēr tie cilvēki, kuriem nav vēlmes to darīt mazumtirdzniecības veikalos, var produktus iegādāties interneta veikalos. Ļoti pozitīvs aspekts ir tas, ka Spodrība piedāvā savus produktus lielākos iepakojumos, kurus parasti izvēlas uzņēmumi, lai, piemēram, piepildītu šķidro ziepju dozatorus. Lielākos iepakojumos arī produktus var piedāvāt beziepakojumu veikaliem, kuri Latvijā parādījušies pirms gada, un produktu pārdot tālāk saviem klientiem, kuri vēlas tos iegādāties paši savos iepakojumos.
Ņemot vērā, ka Spodrībai ir daudz konkurentu, noteikti vajag reklamēt savus produktus un izcelt īpašības, kas tos atšķir no konkurentu precēm. Lai gan mūsdienās televīzijas reklāmas nesasniedz lielāko daļu jauniešu, viņi ir sasniedzami sociālo mēdiju lapās, kurās Spodrība arī darbojas pietiekoši aktīvi. Spodrība priekšroku dod vietnei “Facebook”, iespējams tāpēc, ka ir mazāki ierobežojumi satura formātam, kā arī ir lielāks skaits lietotāju. Uzņēmums sadarbībā ar izplatītājiem vairākas reizes gadā rīko konkursus un loterijas, kā arī sponsorē dažādus pasākumus, kuros kā balvas tiek pasnigti Spodrības produkti, kas palīdz gan uzlabot uzņēmuma tēlu, gan iepazīstināt ar savu produktu tos cilvēkus, kas iespējams produktu neiedomātos nopirkt paši.

Autora komentārsAtvērt
Atlants